Daiwa Certate LT 3000D
Opis
Daiwa Certate LT
Nazwa Certate oznacza niezawodność oraz realizację najnowocześniejszych
rozwiązań sztuki inżynierskiej w budowie kołowrotków.
Certate LT 2019 to poprawiona funkcjonalność i odporność
na obciążenia - Made in Japan. Uzbrojony w innowacyjną technologię Light &
Tough.
Koncepcja LT „Light & Tough“
Zasada minimalizmu i koncentracji na najważniejszych
aspektach wdrożona została również w serii Certate 19‘. Technologia LT
gwarantująca zwiększoną czułość i wyższą moc jak dotąd implementowana była
tylko w modelach Exist LT - teraz również w Certate LT. Kompaktowa obudowa mieści
powiększoną przekładnię Tough DigiGear zapewniającą jeszcze płynniejszą pracę i
wydłużoną żywotność.
Korpus Monocoque
Prawdziwy krok milowy w budowie kołowrotków i kolejny
mocny punkt Certate LT – obudowa typu Monocoque to doskonale wytrzymała i
nieodkształcalna rama zachowująca stabilność w najbardziej wymagających
warunkach.
Mocna, jednoblokowa struktura korpusu jest mniejsza i
bardziej kompaktowa w zewnętrznym zarysie, a jednocześnie oferuje więcej miejsca
na mechanizm, niż standardowe kołowrotki spinningowe.
Brak śrub oraz łączeń pozwala zaoszczędzić przestrzeń i
zastosować powiększone koło napędowe, które zajmuje ok 85% przekroju powierzchni
obudowy.
Technologia MagSealed
Wyjątkowa technologia zaczerpnięta z branży kosmicznej
umożliwia długotrwałe zachowanie idealnie płynnej pracy kołowrotka. Lekkość, z
jaką pracuje jego mechanizm jest uderzająca, a opór początkowy zredukowany
został o 15% względem poprzednika. Jednocześnie DAIWA poprzez technologię
MagSealed doprowadziła do niemal całkowitego wyeliminowania zagrożenia
stwarzanego przez przedostawanie się słonej wody i cząsteczek brudu do wnętrza
obudowy.
Przekładnia Tough DigiGear
W Certate LT zastosowana została nowoczesna przekładnia
Tough
DigiGear - udoskonalona wersja mechanizmu DigiGear II.
Zastosowanie najnowszych rozwiązań CAD podczas projektowania
koła napędowego, w szczególności do symulacji niespodziewanie występujących
przeciążeń pozwoliło na optymalizację jego konstrukcji w strategicznych
punktach. Ekstremalna wytrzymałość kutego na zimno duraluminium frezowanego na
ultra precyzyjnych maszynach CNC dodatkowo zwiększa żywotność i odporność na
obciążenia.
Pracuje niemal bezszelestnie oraz zapewnia czułość na
niespotykanym dotąd poziomie pozwalając rozpoznać opuszkami palców nawet najdelikatniejsze
brania.
Połączenie tych trzech elementów zaowocowało nieosiągalną
dotąd lekkością i płynnością pracy nowoczesnej przekładni Tough DigiGear.
► LT (Light & Tough)
► Aluminiowy korpus Monocoque®
► Oś kołowrotka zabezpieczona MAGSEALED®
► Rolka prowadząca zabezpieczona MAGSEALED®
► 10 Łożysk „CRBB®“
► Rotor ZAION® AIR ROTOR®
► Frezowany CNC mechanizm TOUGH
DIGIGEAR®
► System hamulcowy ATD™
► Blokada obrotów wstecznych Infinite
Anti-Reverse®
► Nawój Cross Wrap® -
krzyżowe nawijanie żyłki
► Łożyska kulkowe MAGSEALED® na osi korbki
► Aluminiowa szpula Air
► Frezowana CNC aluminiowa korbka
► Pokrętło Hi-Grip
► Jednoczęściowy kabłąk AIR BAIL®
► Rolka prowadząca Twist Buster® II
► Made in Japan
Specyfikacja
Kołowrotki | |
Rozmiar | 3000 |
Ilość łożysk | 10 |
Nawój | 77cm |
Przełożenie | 5.2:1 |
Pojemność szpuli | 150/0.33 |
Waga | 225g |