DAIWA Steez Limited SV TW 1000HL
Opis
Daiwa STEEZ LIMITED SV TW HL
Nowy kołowrotek typu High-End Baitcasting z japońskiej gamy produktów DAIWA.
Łącząc nową koncepcję HYPER DRIVE DESIGN z nową koncepcją hamulca SV BOOST,
DAIWA oferuje teraz wyjątkowo lekki, ale bardzo wytrzymały kołowrotek
castingowy, który został już wstępnie dostosowany w swojej konfiguracji, aby
umożliwić uzyskanie optymalnych odległości wyrzutu bez konieczności
czasochłonnej optymalizacji ustawień. Koncepcja Hyper Drive Design łączy w
sobie odporną na odkształcenia magnezową obudowę – Hyper Armed Housing – która
bezpiecznie mocuje przekładnię w korpusie kołowrotka – z wycinanym maszynowo
(CNC) mechanizmem Hyper Drive Digigear. Ta przekładnia jest dodatkowo
wzmocniona przez powiększoną w kole trakcyjnym zębatkę, której dzięki specjalnej
procedurze produkcyjnej zapewniono dalej bardzo płynną pracę. Dźwignia sprzęgła
Hyper Tough Clutch została zoptymalizowana pod kątem bezpiecznego pozostawania
w swojej pozycji również podczas bardzo energicznych rzutów. Dzięki Hyper
Double Support zębatka jest zamontowana za pośrednictwem łożysk kulkowych po
obu stronach, co prowadzi do lepszego i bardziej równomiernego przenoszenia
mocy z korbki kołowrotka. Powierzchnia zębatki została specjalnie
zabezpieczona, aby zapobiec korozji elektrostatycznej i wydłużyć jej żywotność.
Nowa koncepcja hamulca SV Boost optymalizuje nie tylko odległości rzutowe, ale
jednocześnie zmniejsza ryzyko powstawania luzów. Szczegóły techniczne:
• Niezwykle lekka szpula z duraluminium G1 uruchamia się natychmiast bez dużego
oporu rozruchowego.
• Zero regulacji hamulca mechanicznego jest już fabrycznie ustawiona w sposób,
który prowadzi do uzyskania optymalnych odległości rzutów (zaleca się nie
zmieniać tego ustawienia).
• Wał główny wykonany jest z wyjątkowo krótkiej osi szpuli, która powoduje
niskie tarcie i wprost idealnie nadaje się do wyrzutu mniejszych przynęt.
• System TWS zmniejsza tarcie linki podczas rzutu.
• Hamulec magnetyczny pozwala na precyzyjne ustawienie względem masy używanej
przynęty. Prowadzi to do zmniejszenia luzów i zoptymalizowanej wydajności
odległości rzutów. W porównaniu z koncepcją SV, opór magnetyczny uruchamia się
w końcowej fazie rzutu. Z terkotką hamulca. Średnica szpuli: 34mm Idealny do
bardzo małych i lekkich przynęt. Nadaje się również do wędkowania morskiego! •
Siła hamulca: 5kg
Parametry techniczne
► Koncepcja HYPER DRIVE
DESIGN
► AIR METAL obudowa z
magnezu
► 12 Łożysk kulkowych (w
tym 11 „CRBB®“ i 1 MAGSEALED®)
► Mechanizm HYPER DRIVE
DIGIGEAR®
► Koncepcja hamulca SV
BOOST
► Hamulec UTD®
► Hamulec gwiaździsty z
Click-Systemem
► T-Wing System (TWS™)
► Szpula G1 Duralumin SV
► Uchwyt korbki Soft-Touch
► Model na lewą rękę
► Made in Japan
Specyfikacja
Kołowrotki | |
Ilość łożysk | 12 |
Nawój | 75cm |
Przełożenie | 7.1:1 |
Pojemność szpuli | 90/0.33 |
Waga | 160g |